A Sega Rally pontosan 12 éve jelent meg a játéktermekben, és hatalmas, beülős borításuknak, no meg vidám, izgalmas versenyeinek köszönhetően hatalmas sikert arattak. Azóta volt pár folytatása, a legutóbbi például annyira gáz volt, hogy Japánon kívül már nem merték kiadni. Az idei epizód mögött már egy teljesen új, Angliában dolgozócsapat áll, akiket a Colin Mcrae, Burnout és a Midnight Club szériák korábbi alkotókból toboroztak össze.
A sorozat legújabb tagja a korai részek stílusában készül, azaz a valósághoz nem lesz feltétlenül köze, viszont cserében hihetetlen feszültséggel teli versenyeket tud nyújtani.
Ez persze nem jelenti azt, hogy tök simán be lehet venni a sáros kanyarokat, ugyanis a talajnak hatalmas befolyása lesz a vezetési modellre. Ez leginkább annak köszönhető, hogy a REVO lesz az első autós játék melyben a járművek valódni, poligonban kifejezhető nyomot hagynak a talajban. Persze nem feltétlenül az aszfaltban, de a sáros , esetleg poros úton olykor arasznyi mély nyomot hagyhatunk magunk után. Ez olyakor segít majd a következő körökben, máskor csak felgyűlnek vízzel és csapdát jelentenek a nyomunkban haladóknak.
Egyfajta speciális bónuszként a sár hihetetlenül látványosan ragad rá az autóra. Nem véletlen hogy eddig a SEGA kizárólag dzsungeles-vizenyős helyszínről adott ki képeket, hanyagolva a hegyi, havas, sivatagos és városi helyszíneket.
A dagonyázáshoz 34 autó áll rendelkezésünkre, melyek között ugyan nem feltétlenül számottevő eltérés, legfeljebb a két-illetve négykerék-maghajtásban, illetve a végsebességben. Törés legfeljebb kozmetikai szinten lesz, azaz hiába kopik, horpad , törik az autó a teljesítmény egy hangyányit sem változik. Online öt elleféllel akaszthatjuk össze a lokhárítónkat, és ezeket a viadalokon még néhány teljesen őrült járművet is megnyithatunk. Előre ezt nem is tudni, hogy mit is jelent mindenesetre egy traktorra beneveznék.
Forrás : Play Magazin
SEGA Rally REVO
2007.06.21. 01:20 | Kisfickoo | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://playstation3.blog.hu/api/trackback/id/tr62102978
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek